Het avontuur gaat beginnen!! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Laura Ackermans - WaarBenJij.nu Het avontuur gaat beginnen!! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Laura Ackermans - WaarBenJij.nu

Het avontuur gaat beginnen!!

Blijf op de hoogte en volg Laura

13 November 2015 | Nederland, Utrecht

Hoi!!

Het is bijna zover!! Morgen vlieg ik via Oman naar Delhi! Spannend!!

Via deze pagina ga ik proberen zo nu en dan een stukje te schrijven en een aantal jaloersmakende foto's te plaatsen.

Tijd om de laatste dingetjes in te pakken!

Knuffel Laura

  • 13 November 2015 - 23:02

    Mireille:

    Heel veel genieten! Tot over een paar maanden.

  • 13 November 2015 - 23:13

    Mariette :

    Lieve Laura,
    Leuk deze blog. Helaas ben ik morgen niet in Amsterdam, anders was ik je komen uitzwaaien. Nogmaals een heel goede reis, heel veel plezier en ik kijk uit naar je verhalen.

  • 14 November 2015 - 12:04

    Oma José Ackermans:

    Ha Laura, leuk dat je blog van start is gegaan. Je hangt waarschiijnlijk nu boven de wolken. Het ga je goed en ik hoop veel te lezen over je ervaringen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 08 Nov. 2015
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 7073

Voorgaande reizen:

14 November 2015 - 13 Maart 2016

Azië

Landen bezocht: